ماهیگیری …

اکتبر 15, 2009

landscape-8c84418021e11a802f994007e007fd3b_hدلم خیلی وقته هوای ماهیگیری داره …
سکوت
صدای آب
آرامش
ایستادن زمان
لذت از طبیعت

آن وقت یهو از پشت هلم می دادن توی آب

به جز این برادرای شیطون من کسی نمی تونه باشه 🙂
آن وقت من هم می آمدم و آنها را پرتشون می کردم توی آب و …
هیچی دوباره شلوغ بازی شروع می شد.

در آخر هم جیغه مادره است که ما را آرام می کنه.

آنوقت همه با هم کنار آب می شینیم و ماهی می گیریم.
نمی ذارن یه روز تو خودمون باشیم.
می بینید
اینجا هم ول کن معامله نیستن.

دوباره شنبه ساعت 7 و نیم باید کارت بزنیم.
کار
کار
کار

2 Responses to “ماهیگیری …”

  1. diplomat52 Says:

    از امروز لذت ببر که فرداش جمعه اس
    شنبه هم بره به درک
    خواب فردا صبح رو حالشو ببر که بیشتر از همیشه میچسبه

    • MerCeDeh Says:

      قاطی شد، من اینجا یهویی گم می شم.
      درسته فردا جمعه است.
      حالا من یه چیزی گفتم شما خیلی سخت نگیر.
      ولی ما کارمندا جمعه ها را 6 صبح بیدارباشیم 🙂

پاسخی بگذارید

