نوشتن …

اکتبر 15, 2009

7311.aspxکلاً نوشتن کار سختیه …
راستش خودم هم دقيقاْ نمی دونم چی شد که تصميم گرفتم دوباره شروع به نوشتن کنم. واقعاً دچار سرخوردگي شده بود. انگار قهر كرده بودم. ولی کمک دوستان باعث شد تا دوباره یه وبلاگ کوچولو باز کنم.
دوباره چند وقته که عادت قديمی نوشتن برگشته. نمی دونم تو اين کار چه رازی وجود داره ولی بهترين حس دنيا رو به آدم ميده!
مدتهاس كه كتاب درست و حسابي نخوندم جز اين كلاس زباني كه جديداً اسم نوشتم ولي کتاب نخونده زياد دارم کتاب نصفه نيمه هم که ديگه نگو!
مدتیه که نوع زندگيم عوض شده.
خودم رو گم کردم موندم اين وسط بلاتکليف! بي خيال! اين نيز بگذرد.
نياز دارم کمی فکر کنم! احتياج به تغيير و تحول دارم! که البته يه جورايی هم شروع شده ها!
خوب همين ديگه فکر کنم برای شروع بد نبود !!!
خوش باشين.

One Response to “نوشتن …”

  1. diplomat52 Says:

    بلاگ جدیدیت مبارک باشه
    برات اینجا هم آرزوی موفقیت میکنم
    نوشتن برای من یکنوع مسکنه ننویسم یک چیزی رو کم دارم
    من لینکت کردم دوست من
    موفق باشی

پاسخی بگذارید

