من حالم خیلی بهتره … ممنون

اکتبر 17, 2009

6djdppqgrhxwyrfxdnkcاز دوستهای عزیز هم تشکر می کنم. ممنون. خیلی بهترم

با اینکه نمی دانم از آمپول بود یا شربت ولی یه کمی وضعیت قلبم را ریخت به هم ولی و برای آن هم مجبور شدم که پروپرانول بخورم، الحمدلله الان خیلی بهترم. حسابی اذیت شده بودم.

نه اینکه ما دخترها هر 10 ثانیه یه بار توی آیینه نگاه می کنیم. به هرحال پوست و صورت و اینها کلی مهم هستن دیگه

از هدی خانم هم ممنون، من هم آن اسپری را گرفتم ولی اصلاً استفاده نکردم، جدیداً فقط به همان قرص لوراتادین رضایت می دم.

ماجرای چشم من هم مال دو هفته پیشه، شیطانه گولم زد یعنی دوستم، قضیه برمی گرده به همان زغال خوب و رفیق بد، که هفته ای یکی دوبار از یکی از کرم های معروف دور چشم استفاده کنم برای روز مبادا

که متأسفانه بهش حساسیت داشتم و بعد از یک هفته خودش را نشان داد، رفتم دکتر، بهم کرم چشمی بتامتازون و ویتامین A داد که با ناپرهیزی غذایی 🙂 اوضاع بدتر شد. 

می خواستم امروز، شنبه، برم پیش دکتر پوستم که دیشب با یه شربت هیدروکسی زین و یه آمپول متابتازون LA ، گوش شیطان کر و کور و زبانش هم لال و … دارم بهتر می شم.

چقدر توضیح دادم 🙂

ممنون

One Response to “من حالم خیلی بهتره … ممنون”

  1. MiLaD Says:

    حیف شد!!! دیگه نمیریم آمریکا!! برای دوستان خواننده بلاگ هم عرض کنم پروپرانول یه داروی بلاکره که عمدتاً برای فشار خون تجویز میشه اما برای این دوستمون احتمالاً به خاطر تنظیم ضربان قلب به کار رفته و کاربرد گستردگی هم داره و البته بعضی ها هم معتقدن که برای اختلالات روحی مثل اضطراب هم مفیده که البته سازمان دارو تایید نکرده
    اما بتامتازون هم که برایالتهاب و حساسیت ویتامین A هم کلاً همینجوری خوبه و نهایتاً هیدروکسی زینم برای درمان خارش های آلرژیکه یه سری موارد درمانی دیگه هم داره که نمیگم!!! فکر کنم الان خوندن این پستت جالب تر بشه اگه خواستی حتی میتونی داخل پرانتزهم ازشون استفاده کنی 😀 ماهم مثل پاره کننده های بلیط سینما شدیم دیگه هر کاغذی بدن دستمون پاره میکنیم 😛

پاسخی بگذارید

