خودشناسی …

اکتبر 18, 2009

47cb4ba2d8یک روز توي پياده رو به طرف ميدان تجريش مي رفتم …

از دور ديدم يك كارت پخش كن خيلي با كلاس ، كاغذهاي رنگي قشنگي دستشه ولي به هر كسي نمي ده!

خانم ها رو که کلا تحويل نمي گرفت و در مورد آقايون هم خيلي گزينشي رفتار مي كرد و معلوم بود فقط به كساني كاغذ رو مي داد كه مشخصات خاصي از نظر خودش داشته باشند ، اهل حروم كردن تبليغات نبود …

احساس كردم فكر مي كنه هر كسي لياقت داشتن اين تبليغات تمام رنگي گرون قيمت رو نداره ، لابد فقط به آدم هاي با كلاس و شيك پوش و با شخصيت مي ده! از كنجكاوي قلبم داشت مي اومد توي دهنم…!!!

خدايا ، نظر اين تبليغاتچي خوش تيپ و با كلاس راجع به من چي خواهد بود؟! آيا منو تائيد مي كنه ؟!!

كفشهامو با پشت شلوارم پاك كردم تا مختصر گرد و خاكي كه روش نشسته بود پاك بشه و كفشم برق بزنه!

شكم مبارك رو دادم تو و در عين حال سعي كردم خودم رو بي تفاوت نشون بدم!

دل تو دلم نبود. يعني منو مي پسنده ؟ يعني به من هم از اين كاغذهاي خوشگل مي ده …؟!

همين طور كه سعي مي كردم با بي تفاوتي از كنارش رد بشم با لبخند نگاهي بهم كرد و يک كاغذ رنگي به طرفم گرفت و گفت : » آقاي محترم! بفرمایید ! » 

قند تو دلم آب شد! با لبخندي ظاهری و بدون دستپاچگي یا حالتي كه بهش نشون بده گفتم :  ا ِ ، آهان ، خب چرا من ؟ من كه حواسم جاي ديگه بود و به شما توجهي نداشتم! خيلي خوب ، باشه ، مي گيرمش ولي الآن وقت خوندنش رو ندارم!»  كاغذ رو گرفتم …

چند قدم اون ورتر پيچيدم توي قنادي لادن و اونقدر هول بودم كه داشتم با سر مي رفتم توي كيك تولدي كه دست يک آقاي ميان سال بود! وايسادم و با ولع تمام به كاغذ نگاه كردم ، نوشته بود :

ديگر نگران طاسي سر خود نباشيد، پيوند مو با جديدترين متد روز اروپا و امريكا !!!    

2 Responses to “خودشناسی …”

  1. MiLaD Says:

    بهت اصلاً نمیومد! فکرش رو هم نمیکردم!! عجیبه… 😕

    • MerCeDeh Says:

      🙂 این داستان من نبود.
      می تونست داستان همان رئیس اداره ما باشه که پریروزها آمده بود و می گفت خواب دیده از دست اداره راحت شده و رفته نان باگتی زده …
      این طفلکی هم از دست این معاونمان فراریه …
      خلاصه که کل روز را سر نان باگتی و مشتریهایش و انواع نانهاش داشتیم بحث می کردیم 🙂

پاسخی بگذارید

