و امروز …

اکتبر 20, 2009

کامپیوتر که رفت برای فردا ظهر، تازه وقتی هم که ویندوز بریزن بعدش کلی برنامه بایدنصب بشه و هزار بدبختی …. / اصلاً باید لیست کنم ببینم چه برنامه هایی نصب بوده و دوباره نصبشون کنم 😦
از نظر تشخیص افتراقی فوت ویندوز، می گن که ویروس جدیده و کمی هم ناشناخته، تازه خوبه ما خودمون بخش شبکه و کامپیوتریم، اصلاً کلاً امروز از صبح شبکه هم مشکل داشت، یه قسطی را از طریق ساتنا پرداخت کردم بهم قبض نداد و … (به ملکوت پیوست)
در مورد آن معاون عزیز، گفتم بهتون که سوخت و ساز نداره، من سرم گرم کامپیوترم بود که ییهویی دیدم مادر فولاد زره با آن تق تق پاشنه های کفشش از راه رسید و حسابی دختره را تکوند، ظاهراً قضیه از یه دفتر معاونت دیگه آب می خورد و آنها حسابی از خجالت این دختره در آمده بودن …
آخه این خانم خانمها جدیداً کمی هم سر و گوشش می جنبه و سر جایش نمی شینه (با وجود تأهل و … )


بگذریم، معاون عزیز ما که دلش به حال هیچکس رحم نمی آد، اگر جلوی رویش آتیش هم بگیری یا خفه بشی یا هر اتفاقی سرت بیافته به روی مبارک خودش نمی آره و پیگیری کارهایش را می کنه …
در مورد چماق هم کارساز نیست، چندین ساله ما داریم انواع ترفندها را امتحان کردیم، یه سری ترفندهایی هست که بعداً می گم خدمتتون 🙂

و امشب چقدر ترافیک وحشتناک تر بود … گاهی فکر می کنم از سر و کول آدمها داره ماشین بالا می ره (واو)
امروز من کار داشتم 6 و نیم صبح از خانه زدم بیرون و آن موقع روز که فکر نمی کردم کسی توی بزرگراه و خیابانها باشه با کمال تعجب نمی دانید چه خبر بود، یاد خاله ام می افتم که 4 صبح بلند می شه و 5 از خانه می زنه بیرون … (شاید یه روزی ما هم به آنجا برسیم 🙂

One Response to “و امروز …”

  1. diplomat52 Says:

    من هم ساعت پنج صبحی هستم
    اون موقع هم واقعا شلوغه
    نمیدونم اینجا توی این شهر چه خبره؟؟؟!!!
    بنده در همین جا به عنوان یک تکنسین و متخصص امور سرور و نت ورک (شبکه) موقع رو مقتنم میشمارم و اعلام میکنم که حالم از هر چی رایانه وپی سی و کامپیوتر است شدیدا دیگر بهم میخورد.
    حالا این کامنت چه ربطی داشت خودت پیداش کن 🙂

پاسخی بگذارید

