محیط اداره

اکتبر 27, 2009

امروز یه کمی حالم گرفته بود. از هرچه آدمهای خودخواه و مغروره حالم بد می شه اعصابم به هم می ریزه

 فقط توقع فقط توقع

یه ضرب المثل هست که می گه اگر عسل بذاری دهنشون گاز می گیرن واقعاً همینن

گاهی می گم ای کاش کارم درست شده بود و از این قسمت رفته بودم

نمی دانم شاید شرایط سخت تری پیدا می کردم و این آرامش اینجا را نداشتم

خسته شدم

از همه چیز

از همه کس، از آدمهای خودخواه، موذی، بدفکر، زرنگی که خوبی و راحتی را فقط برای خودشون می خوان ….

به یه مسافرت نیاز دارم

ولی همه اش می گم صبر کن

الان نمی شه جایی رفت

صبر

امروز دوستم زنگ زده بود و پیشنهاد کیش را می داد، می گفت بچه های شعبه کیش می تونن بلیطهای ارزانتر بگیرن، گفتم آنوقت با این هواپیماها که مثل مینی بوس می مونه و کفش سوراخه و قر قر صدا می ده می خوای بری، گفت نه .

هرچی که گفتم فعلاً که نمی تونم … (با اینکه دوست صمیمی منه ولی یه چیزهایی را نمی تونم برایش توضیح بدم … )

این محیط مسخره اداره که …

ولش کن ، تازه یه چیزی بگم، محیط و قسمت ما یه محیط مهندسیه و همه با طرز تفکر خوبن مثلاً ، بهترین محیط توی کلی ستاد قسمت ماست مثلاً که اینجا هم اینجوری …

marilyn,marilyn,monroe,portrait,retro-50fe0d700a511469fb2f6997f7d25c56_h

2 Responses to “محیط اداره”

  1. علی Says:

    درود مرسده عزیز
    از توجه ویژه و لطفی که نسبت به وبلاگ من داری بینهایت سپاسگذارم.امیدوارم در همه مراحل زندگی ات پیروز باشی.

  2. انقاب Says:

    میتونم یه سوال بپرسم…؟
    تو کارمند چه اداره ای هستی…؟
    اگه موردی نداره جواب بده…!

پاسخی بگذارید

