مدیر جدید

نوامبر 8, 2009

سلام دوستان عزیز

دیروز شنبه شانزدهم آبان یه بمب توی اداره ما ترکید

خبر : مدیر منابع انسانی به عنوان مدیر IT انتخاب شد و در ادامه اش

رئیس اداره امور کارکنان به عنوان مدیر منابع انسانی نیز انتخاب شد.

گفته بودم که مادر فولادزره 2 تا سِمَت داره یکی مدیر IT و یکی هم سرپرست معاونت

دیروز صبح مادر فولادزره ساعت 8 و نیم با قائم مقام جلسه داشت من رفتم که گزارشات تهیه شده رو بهش بدم دیدم شراره های آتشین داره از چشماش می باره راستش خیلی بهش اهمیت ندادم گفتم چون عادت داره هر از گاهی اینجوری بشه مهم نيست، بعد از نیم ساعت مسئول دفترمون رفت پیشش و گفت اين دستور آمده

بهش گفتم که اين خانم ناراحت بود از این موضوع بوده چون به هرحال پستش رو گرفتن

گفت نه

این مدیره آدم خوبیه

آخه آدم خوب بودن با کار بلد بودن فرق داره، حجم كار زياد و تخصصيه (در خوب بودنش شکی نیست، بگذريم كه توي اين مدت هم در واقع بچه ها خودشون مديريت رو مي چرخوندن ما هم لااقل استرس نداریم دیگه، اگر از اين ديوار صدا بلند بشه از اين بنده خدا هم همينطور)

خلاصه که دستور از مقامات بالا بوده

چرا

چون می خواستن رئیس اداره کارکنان رو به عنوان مدیر منابع انسانی بنشونن

چرا

چون فامیل وزیره 🙂

خب همین مدلیه دیگه تعجب نداره كه

بگذریم

آنقدر دستور دیروز سریع بود که بدون هیچ حرفی تا ساعت 2 و نیم مدير جديد آمد و رفت توی اتاقش

و دیگه از آن موقع به بعد مادر فولادزره و رئیس بخش نرم افزار (که شایستگی اش برای مدیر شدن از هر کس دیگه ای بیشتر بود ولی خوشم می آد که اصلا ناراحت نشد و یه قسمت ناراحتی مادر فولادزره هم این موضوع بود که چرا این رئیس اداره اش مدیر نشد)

حالا معلوم نیست شاید نتونه از پس کار بربیاد ضمن اينكه مطلع شديم حكم ايشون رو هم سرپرست زدن

دیروز مسئول دفتر معاونت گفت تبریک می گم براتون مدیر خوبی آمد گفتم هنوز که معلوم نیست یه سیب رو می ندازی بالا هزارتا چرخ می خوره می آد پایین 😉 نخواستم خیلی ذوق زدگیم رو نشان بدم 🙂

حالا واقعاً معلوم نیست چی پیش بیاد …… (خیلی جالب بود مادر فولادزره آنقدر ناراحت بود که یادش رفته بود صبح کفشهای اسپرت پیاده رویش رو در بیاره و کفش پاشنه دارش رو بپوشه 🙂

من هم دیروز در یک حرکت انتحاری رفتم از چرم میش ولخرجی کردم و چکمه خریدم 😉 به همان قضیه لحظه ها برمی گرده که می گم من از فردای خودم خبر ندارم و امروز رو می خوام خوب و راحت باشم

(در مورد همه چیز اینقدر ولخرج نیستمها، فقط در مورد کفش خیلی حساسم 🙂

وقتي كه براي خودم خريد مي كنم يعني براي خودم ارزش قائلم و اين موضوع كلي توي روحيه اثر خوبي داره، يه همكار داشتيم 🙂 كه وقتي توي اداره با رئيسش دعواش مي شد مي رفت بيرون و براي خودش خريد مي كرد و حالش خوب مي شد، دقيقاً همينطوره حتي اگر در حد يك كش سر باشه 😉

دیگه بسه باید کم کم آماده شم و برم اداره ، چون امروز پارکینگ دارم خیالم راحته وگرنه روزهای دیگه باید 7 از در خانه بزنم بیرون

سلامت، شاد و موفق باشید 🙂

downloavfc

5 Responses to “مدیر جدید”

  1. sahel Says:

    سلام
    مدیر جدید مبارک !
    در مورد خرید کردن باهت موافقم . منم عشق خرید کردنم . موقعی که برای خودم خرید میکنم تا مدتی شارژم حسابی .
    امیدوارم همیشه شاد باشی و پیروز .

  2. diplomat52 Says:

    کفشهای جدیدت مبارک
    خرید کردن حس خوبی رو بهم منتقل میکنه
    من خودم دوست دارم از یک فروشگاه بزرگ که همه چیز رو در زیر یک سقف جمع کرده خرید کنم چون خودش بنوعی تفریح هم هست
    ===============
    خوب پس یک تغییر کلی هم در محل کار داشتید.
    خوب مادر فولاد زره دیو الان زخم خورده است
    کمی مواظب خودتون باشید تا ایشون خدای ناکرده عقده حقارتشون رو اینطرفی خالی نفرمایند 🙂


  3. مدیر نو٬ ٬پست نو ٬کفش نو٬ همه چی نو مبارک
    منم دقیقن همین حس رو دارم موقع خریدهام. و همینطور وقتی خودم رو به یک شام عیونی تو یه رستوران مجلل دعوت مي‌کنم. بسیار بیشتر لذت می‌برم از وقتی که کسی رو دعوت کردم یا دعوت شدم

  4. MiLaD Says:

    تا حالا فکر کردی مرسده داستان هات رو در یه ورژن ایرانی سریال the office به فیلم تبدیل کنی؟!

    • MerCeDeh Says:

      دستت درد نکنه دیگه
      حالا اینها داستان شد
      واقعیته، باور نمی کنی
      خب شاید هم باور نمی کنی که …

      ولی واقعیت داره.
      تازه کلی چیزهای دیگه رو تعریف نکردم، می دونی که 🙂

پاسخی بگذارید

