روزهای رنگی ;)

نوامبر 10, 2009

و اما امروز

راستش این چند روزه روزهای آرومی رو می گذرونیم 🙂

ما از دور فقط خبرها رو می شنویم

اینکه مادر فولاد زره همین جور خودش رو داره می زنه به در و دیوار

و در نهایت دیشب (یعنی ساعت 8 – 8 و نیم) رفته دفتر مدیر عامل بست نشسته

آخ که ببینید چقدر مدیرهای دیگه بهش خندیدن، می دونید که بعضیها هم بی کار فقط برای اینکه ببینن چه اتفاقی افتاده و یه سوژه جدید

خانم خانم ها لج کرده و کارتابل کاغذی و کارتابل سیستمی رو به مدیر جدید نداده ، یعنی اصلا حق دسترسی هم بهش نداده و خودش داره نامه ها رو ارجاع می زنه

گفتم اگر این مدیر هم مثل خودش دیونه بازی در می آورد با دیدن این شرایط پدرش رو در می آورد

این مدیره هم خودش چند سال پیش با پارتی و سفارش و … آمد توی اداره

ولی آدم خوبیه (مرد خوبیه) از این دیوار اگر صدا بشنوید از این هم شنیدید، از آرامی و متینی مثال زدنیه ولی در مورد تخصصش راستش مرد زحمت کشی هست ولی رشته اش به سیستمها نمی خوره ؟

هرچی که فعلا در مقابل رفتارهای زشت این خانم هم سکوت کرده

یعنی می دونید چون مادر فولاد زره بخش سیستمها و Permission ها دستشه فعلا تا گندش در نیامده هرکاری دلش می خواد می کنه ، نه در مسائل مالی، در مورد آن مسائل کلی دقت و وسواس داره، به طرز وحشتناکی سعی می کنه منظبط باشه و خلاف مقررات امور مالی کاری انجام نده

امروز چند تا نامه هم دیدم که داره با امضاء مدیریت می فرسته شرکتها و سازمانهای بزرگ دیگه (در واقع ادامه کارها بود) تا آن وجهه و قدرت خودش رو حفظ کنه

ولی من فکر می کنم این کارها به ضرر خودشه

می دونید چیه اگر که حکم معاونت رو برایش می زدن این اینجوری قاطی نمی کرد

مدیریت را ازش گرفتن، معاونت رو هم به صورت سرپرستی دستشه و دیگر هیچ

یعنی یه جورایی اگر یه معاون می یارن (که توی این اوضاع فامیل بازی و پارتی بازی و … بعید نیست) این خانم هم جای برگشت نداره

آخ که فکر کنید تمام آن آمال و آرزوها

دستوردادن ها و زورگویی هاش ، بی عدالتی هاش

دلمون خنک می شه

یه شب 8 شب بود می خواستم بیام خانه بهش گفتم من دارم می رم تو چشم من نگاه کرده می گه تا 10 شب تو اداره بمونید بچشید (عین همین کلمه) من چه می کشم، راستش رئیس اداره مون از پشت سرش اشاره کرد که هیچی نگو الان عصبانیه به جان خودم می خواستم بگم زنیکه خب تو حکم مدیر داری آن وقت خودت رو داری با ما مقایسه می کنی، آخه اینقدر آدم تنگ نظر، روزها می شینی هی جلسه الکی می ذاری و به کارهای اصلی نمی رسی آنوقت می خوای از ساعت 6 تازه کارهای اصلیت رو شروع کنی و هی به ما غر بزنی

آخه باید مدیر باشه

باز گفتم بر شیطان حرام زاده لعنت

باورتون نمی شه کارشناس های دیگه (خانمها) رو تا 12 نگه می داشت، آخر پروژه هم بهشون گفت خودتون می خواستید می موندید 🙂 یا اینکه اصلا این حرفها چیه آخرش می گفت وظیفه تونه

عین دور از جون یه کارگر ازمون کار می کشید

به آن کارمندی (دقت کنید کارمند) که همشهریش بود و 3 ماه رفته بود استعلاجی، که بعدا خود کارمنده از روی سهل انگاری فیش حقوقیش رو آورد دیدیم ماهی 450 هزار تومان فقط پاداش می داد …………….

ولش کن چقدر غر زدم 🙂

… چکار کنم زندگی ما هم اداره است دیگه، آنوقت میلاد می گه فیلم بساز، به خدا سریالیه اینجا ….

هرچی که تا چند روز دیگه مشخص می شه اوضاع چی می شه

🙂

این 3 روزه ما بعد از 8 سال (یک سال هم که معاون شده بود بازم نصفه نیمه سایه اش بالا سرمون بود) یه نفش راحت کشیدیم

ولی هوای اداره اکسیژن نداره و روز به روز داره بدتر می شه، من این چند روزه یک کمی مشکل تنفسی و قلبی پیدا کرده بودم، تند تند قرص می خوردم 😦

ولی الان خوبم 🙂 روحیه خوب باشه جسم هم خوبه

به نظرم روزهای کرم رنگی رو گذروندیدم

جالب بود برام تا حالا این جوری فکر نکردم که روزم می تونه رنگی باشه، بعضی روزها قرمز هم بوده ، بعضی روزها آبی آسمانی، بعضی روزها سدری، بعضی روزها سبز سبز

شماها چطور ؟

2woal8l

سلامت ، شاد و موفق باشید.

3 Responses to “روزهای رنگی ;)”

  1. Sahel Says:

    امیدوارم روزهات همیشه رنگی باشه . رنگی ِ رنگی .
    رنگی که برات آرامش و صلح رو به ارمغان بیاره .
    موفق باشی عزیز .


  2. همه این‌ها یه طرف این که آخر گفتی که خوبی و اوضاعت به راهه یک طرف
    همیشه خوب و خوش باشی

پاسخی بگذارید

