پنجشنبه و استراحت «21 آبان»

نوامبر 12, 2009

بعد از کلی استراحت، ماندن توی خانه و درس خوندن و …

یکی از خبرهای تعجب برانگیز امروز که من به لطف تعطیلی توی خانه شنیدم، قیمت سکه بود که عین فواره داره می ره بالا

دیروز 263 هزار تومن و امروز 280 هزار تومن، فکر کنم بی سابقه بوده … مطمئناً خیلی چیزها باهاش تغییر می کنه، راستش تا یاد گرانی می افتم اول یاد علی آقا نونوا می افتم که ظهر دیدم با پرشیاش آمد و یه دوری زد و رد شد بعد مادر خانمی گفت انگار از شاگرد نونواها شنیده که ظهرها می ره مسافرکشی  🙂 عالمی دارن اینها هم برای خودشون.

از دیدن کاریکاتورهای این سایت واقعاً لذت بردم؛ کمی لبخند زدم، لبخندی تلخ از واقعیت نهفته آنها

واقعاً دیدنیه

http://www.boligan.com/index2.php?id=6&eimse=674

سری بهش بزنید.
راستش متوجه نشدم بلاخره طرف کجاییه؛ زبانِ هنر؛ ملیت نمی شناسه فقط دیدم و بهش آفرین گفتم.

هر کدومش رو که می بینی کلی حرف داره

و این یکی از قشنگترین آنها بود 🙂

چشمهای مجری قانون بسته است، دقت دارید 😉

1215813276LABERINTODELAJUSTICIAboli

 

4 Responses to “پنجشنبه و استراحت «21 آبان»”


  1. مبارکه شما «سکهدارها» باشه
    واسه ما که فرقی نمی‌کنه

  2. Sahel Says:

    باید پرسید قیمت چه چیزی مثل فواره نرفته بالا ؟!؟

  3. .:HoDa:. Says:

    آدم نمی دونه خوشش بیاد یا نه!
    من سکه مکه زیاد دارم، اما از اونطرف هنوز سرویس طلای عروسیم رو نخریدم!
    البته خوب که فکر می کنم می بینم واسه من فرقی نمی کنه… مادرشوهرم باید ناراحت باشه :mrgreen:
    .
    .
    کاریکاتوره خیلی قشنگ بود.. خیــــــلی!

  4. Mahda Says:

    کلی از بالا رفتن قیمت سکه مشعوف شدم! :mrgreen:

پاسخی بگذارید

