سکوت …

نوامبر 20, 2009

من از کسانی که حیله گری را حکمت، نافرمانی را شجاعت و یاوه گویی را حقیقت می پندارند نفرت دارم. (کنفوسیوس)

قبل از ازدواج دربارۀ تربیت اطفال شش نظریه داشتم ، حالا شش فرزند دارم ولی دارای هیچ گونه نظریه ای نیستم (روچستر)

دایی من هم شبیه این نظریه رو داشت، از آنجایی که از بچه خوشش نمی آمد می گفت اگر بچه دار بشم شب می ذارمشون توی کیسه سیاه پشت در، بعد که خدا بهش 2 تا بچه باهوش و خوشگل داد یه شب زنگ زد که بیاد کمک اینها دارن من رو می ذارن توی کیسه پشت در کوچه 🙂 و حالا الان جونشه و بچه هاش بخصوص دختره.

در انجام کارها برای پاداش دادن به خودتان نیز برنامه ریزی داشته باشید . هر قسمت کوچکی از کار که تمام می شود پاداش کوچکی به خودتان بدهید (برایان تریسی) الکی که نیست ما خودمون می دونیم برای همینه که می ریم خرید و آرایشگاه و …

هیچ ربط به این ساعتهای جالب نداشت نه، خودمم می دونم ولی همه شون جالب بودن.

One Response to “سکوت …”

  1. Sahel Says:

    با «کنفوسیوس » به شدت موافقم .
    پاداش دادن به خود هم که سر لوحه همه کارهامه :)))
    چقد ساعتها خوشملند .
    مخصوصا اولی

پاسخی بگذارید

