صبر

نوامبر 29, 2009

هیچ اتفاقی نیافتاد.
*****
هر وقت قراره یه کاری انجام بشه و من نتیجه دلخواهم رو توی ذهنم می بینم، باهاش عجین می شم و گسترشش می دم، پوف …………. دود می شه
به قول یک دشمنی که می گفت وقتی قراره کاری انجام بدی اگر آن رو تعریف کنی نیروی بالقوه اش رو آزاد کردی و این باعث می شه که آن کار، صحیح و به موقع انجام نشه …
*****
فعلاً دوباره سکوت برقرار شده …
سکوتی سرد و سنگین
سکوتی که تمام فکر و روحم رو زخمی کرده
*****
همین چیزهاست که آدم رو آب دیده می کنه
هر چه بیشتر یاد می گیرم صبر یعنی چی
هر چه بیشتر یاد می گیرم دندون رو جیگر گذاشتن یعنی چی
یاد می گیرم در عین شرایط بحرانی سکوت کردن چیه
………………………………………… کمتر غر بزنم
………………………………………… کمتر حرص بخورم
………………………………………… کمتر داد و بیداد کنم
………………………………………… کمتر سر خودم رو به در و دیوار بکوبم 🙂 که البته بدیه من اینه که توی خودم می ریزم و از درون حرص می خورم، خیلی کم پیش آمده عصبانیت خودم رو با داد و بیداد بروز بدم که از این موضوع ضرر دیدم و باعث آزار خودم شدم. فکر کنم این بدترین نوعشه، بیشتر درون گرا هستم تا برون گرا 😦
………………………………………… فکرم رو درست هدایت کنم حالا یا نتیجه خوبه یا بد، یعنی به این نتیجه رسیدم که بهش فکر نکنم، نه فکر بکنم ولی …. ولش کن نمی دونم چجوری بگم، این موضوع یه چیزیه تجربی که توی شرایط بد بحرانی آدم باید خودش تجربه بکنه
و بلاخره مسئولیت سنگین تصمیم های خود رو رو داشتن یعنی چی 😉

One Response to “صبر”

  1. .:HoDa:. Says:

    وقتی قراره کاری انجام بدی اگر آن رو تعریف کنی نیروی بالقوه اش رو آزاد کردی و این باعث می شه که آن کار، صحیح و به موقع انجام نشه

    موافقم
    موافقم
    موافقم
    و خيلي بيشتر از اين حرفا موافقم!
    حالا ما رو نذاري کنار اون دشمنه :mrgreen:

پاسخی بگذارید

