پاییز …

نوامبر 30, 2009

پاییز یکی از آن فصل های دوست داشتنیه منه البته اگر خیلی سرد نشه.
من از سرمای زیاد و گرمای زیاد خوشم نمی آد.
تو زمستون نمی دونی لباس هات رو چکار کنی، باید 50 کیلو لباس اضافه تنت کنی، تازه آخرش هم روی برف و یخ بندان لیز بخوری.
تابستون هم از شدت گرما دلت می خواد توی خونه بمونی جلوی کولر و له له بزنی …

بهار و پاییز به نظرم قشنگ ترین و معتدل ترین فصل ها هستن 😉
*****
دلم می خواست یه صندلی با یه سایه بان (برای اینکه اگر بارون آمد خیلی خیس نشم) اینجا کنار درخت ها بود و من تا مدت ها (شاید هم چند روز) کنار این درخت ها می شِستم و به آب و منظره نگاه می کردم (شاید هم برگهای روی زمین رو میشمردم) و لذت می بردم، اگر هم خیلی خسته می شدم شاید هم کمی می خوابیدم (لباسم هم باید گرم باشه)
هیچی دیگه نمی خواستم
موبایل تعطیل
کامپیوتر تعطیل
کار تعطیل
کلاس تعطیل
آن مشکل هم حل شده
خانواده هم همه حالشون خوبه و کسی کاری به کارم نداره
غذا هم … نمی دونم شاید با خودم چتد تا دونه کیک می بردم (آخ نه یه فلاسک چای سبز با شکلات تلخ و کیک کوچک، همین کافیه)

این می شه یه استراحت واقعی

عالیه

می بینید چقدر تشنه آرامشم

همینه دیگه از درون به هم ریختم، شاید اگر من رو بیرون ببینید باورتون نشه که این حرف ها مال من باشه آنقدر که سعی می کنم روحیه ام رو حفظ کنم (همان قضیه بروز ندادن احساسات درونی)
اگر هم می بینید که اینجا غر غر می کنم و از این چرت و پرت ها می نویسم مال اینه که اینجا رو برای بخش درونی خودم می دونم …

مطمئنم یک روز می گم یادش به خیر روزهایی که اطرافم اینقدر شلوغ بود 🙂

شب خوش

8 Responses to “پاییز …”


  1. سلام. ممنون از توضیحات و پیشنهاد شما. باید کار خوبی شده باشه. اگه وقت کنم حتما می بینمش… بازم ممنون… موفق باشید.

  2. انقاب Says:

    سلام
    خوشحالم که مشکلت حل شده…!

  3. .:HoDa:. Says:

    همه مون تشنه آرامشيم…
    حتي تصورش هم کيف مي ده
    حقا که وصف العيش، نصف العيش!

  4. Mahda Says:

    می‌شه کسی متولد پائیز باشه و عاشق پائیز نباشه؟! 🙂

  5. MiLaD Says:

    یکی!!! میگفت مشکوکیا باورم نشد تا پست آخرت رو خوندم!

    • MerCeDeh Says:

      چي رو منظورته، همان دشمنه
      دروغ نگفتم

      الان هم دشمن خوني همديگه هستيم و مي خوايم سر به تن همديگه نباشه :)) ولي دليل نمي شه نكات خوبي رو كه داشت به خيل عظيمي از ديونه بازي و خصوصيت هاي منفي اش بذارم، الان سايه همديگه رو ببينيم با تير مي زنيم.

      اين نظر منه كه بايد از دوست و دشمن نكات خوبشون رو ياد بگيري

      😉

  6. علی Says:

    سلام وبلاگتون خیلی خیلی خوبه.
    خوشحال میشم از وبلاگ من هم دیدن کنید.
    http://www.alidairy.blogfa.com

پاسخی بگذارید

