Flue

ژانویه 16, 2010

به به چه آش خوشمزه ای (جای همگی خالی) آش رشته جا افتاده با یه کمی نان سنگک

در عرض یک ساعت آن چنان سرمایی خوردم که از زندگی ساقط شدم، فکر کنم صد تا عطسه کردم. یک ساعت مونده بود ساعت کاری تموم بشه من رو اداره انداختن بیرون.

توی این چند ماه اخیر بی سابقه بود …

آخه الانم وقت مریضی بود که نمی تونم حتی استعلاجی هم بگیرم …

نشد دلمون خوش باشه یه کاری اون موقعی که دلت می خواد انجام بشه.

موقعی که می خوای مریض باشی به طرفه العینی خوب می شی

آن موقعی که باید انرژی داشته باشی مریضی …

6 Responses to “Flue”

  1. MiLaD Says:

    باز برف و بارون اومد رفتی سراغ آش؟!؟ 😀
    کلد استاپ بخور با شلغم 😦 ایشالله زود خوب شی

  2. .:HoDa:. Says:

    من هم می خواستم بگم شلغم!! 😐
    خودم خیلی ازش بدم میاد، ولی عجیب برای سرماخوردگی و گلودرد خوبه!!

    البته اش هم نوش جان 😉

  3. FAFA Says:

    از آشنایی با شما خوشبختم… ممنون که قدم رنجه فرمودین…

  4. Mahda Says:

    از مزخرف‌ترین بیماری‌های دنیاس این flu.

  5. آریانا Says:

    درود
    سپاس که به اتاقم سر زدی و رو دیوارش یادگاری نوشتی.

    امیدوار که هر چه زودتر بهبودیت رو به دست بیاری و تندرست و شاد بمونی.

    درمورد کامنتت: مگه میشه بدون اون زنده بود و زندگی کرد؟ چه رسه به عاشق موندن؟!

    در مورد آهنگ هم سپاس.خودم هم خیلی دوسش دارم;(

پاسخی بگذارید

