I like tiger

فوریه 3, 2010

6 Responses to “I like tiger”

  1. MiLaD Says:

    وای مرسده من عاشق هرگونه موجودی هستم که از بغل گربه ها رد شده باشه!!! یعنی میشه یه روزی من مثل اون عکس آخریه با یکی از اینا بریم آب بازی؟!؟!

    • MerCeDeh Says:

      وای MiLaD من یه دوست دارم که حتی گربه رو نمی تونه نیگا کنه آنوقت تو عاشقشونی !!!
      البته من واقعا خیلی از حیوانات رو دوست دارم به جز حشرات و خزندگان که واقعا چندش آورن.

  2. MiLaD Says:

    من باهاشون سالها زندگی کردم تازه!!

  3. MiLaD Says:

    حدس میزدم دچار ایهام بشی:))) اما منظورم گربه ها بود 😀

پاسخی بگذارید

