Swimming

فوریه 4, 2010

چه عجب بلاخره داره بارون می آد
مثل حسرت به دلها به آسمون نگاه می کردم
خدایی هر فصلی خاصیت خاص خودش رو داره
با اینکه من از برف خیلی خوشم نمی آد فقط در این حد دوست دارم که تعطیل باشم و توی خونه و از پشت پنجره اون رو ببینم یا نهایتش برم توی حیاط ولی از کوه و … نه نه اصلا

در عوض شنا
دیوانه شنا هستم
اگر به من بگن 5 صبح کلاس گذاشتن می ری با سر قبول می کنم
ولی الان بچه ها می گن با این باشگاه نزدیک اداره قرارداد بستن برای ایروبیک 😦
نمی دونم چه ساعتی برم
صبح زود که وحشتناکه
خودم رو می کشم ساعت 7 و ربع بلند می شم (فکر کنم به خاطر خستگی روز قبلشه) آخه به خدا کار کردن با کلاس تا ساعت 9 شب خسته کننده است ولی چاره ای نیست مطمئنم که زود می گذره (دائم به خودم می گم یه خرده دیگه تحمل کن تموم می شه؛ از ترم دیگه باید کلاسهای معمولی اسم بنویسی)

به به چقدر صدای بارون رو دوست دارم
برای همین همیشه دلم می خواسته برم شمال 🙂
خب داشتم از شنا می گفتم
شاید این علاقه به خاطر دوران نوجونی باشه
وقتی که اول راهنمایی بودم مادرخانمی اسم من رو برای شنا نوشت و بعد از ترم تابستون که مسابقه گذاشتن من دوم شدم
و این موضوع باعث تشویق من شد
نهایت آرامش رو در شنا می دونم
فیلمهای شنا رو جمع می کردم و عاشق این بودم که ببینم بهترین شنا چه مدلیه
شناهای مسابقه ای هم خوبه …

با اینکه تمام ورزشها رو توی دانشگاه یاد گرفته بودیم ولی شنای پروانه چیز دیگه ای بود برای همین کلاس خصوصی اسم نوشتم.
یادمه موقعی که می خواستم کلاسش رو برم بعدش هم مربیگری (همین زمستون بود) دقیقا شش سال پیش (چه زود می گذره) و چه برفی هم می اومد
هیچ وقت اون شبهای سرد زمستون رو یادم نمی ره که از ساعت 3 کلاسهامون شروع می شد تا 8 شب (اولاش ماشین می بردم ولی وقتی پای برف هم به میون اومد دیگه مجبور بودم خودم برم، بعد هم دیدم سخته گفتم با آژانس صحبت کنم که این مدت رو برای برگشتنه یه ماشین بهم بده، کلا خیلی خوش گذشت چون چند تا از بچه های دیگه هم همین شرایط رو داشتن و همه با هم با یه ماشین (به یاد سرویسهای مدرسه) برمی گشتیم)
حدود 15 کیلو در عوض بیست روز کم کردم
می خوردم مثل چی
یادش بخیر
این عکس شنای بالا رو هم به یاد اون موقع گذاشتم.
با اینکه پنجشنبه است ولی کلی کار دارم که باید برم
فعلاً 😉

7 Responses to “Swimming”

  1. دررودي Says:

    حکایت آشتی کنان [گل]

    راستش منم عاشق شنا هستم ولي اين روزا اصلا وقتش نيست

  2. کامران Says:

    سلام
    مرسده خانم شما چرا هیچکسو لینک نمیکنین؟

  3. MiLaD Says:

    آش بدم خدمتتون؟! 😀

پاسخی بگذارید

