سرعت …

فوریه 9, 2010

دلم می خواست با یه چماق اونجا بودم و اون لحظه آنچنان می کوبیدم به ماره که تا هفت جد و آبادش یادش بره چجوری باید شکار کنن ولی حیف …

«حیف که هر لحظه تمام موجودات روی کره زمین دارن طعمه یه چیزی می شن.»

اگر این عکس فتوشاپ نباشه سرعت شاتر دوربین خیلی عالی بوده ها 🙂

7 Responses to “سرعت …”


  1. سلام مرسده جان. من اين مطالب رو مي نويسم تا كساني كه دوست دارند اطلاعاتي راجع به اين كشورها داشته باشند بتونن بخونن. چون متاسفانه براي ما ايرانيها سفر به اروپا زياد راحت نيست (مهمترين مشكل ويزا و گروني سفره) نمي نويسم كه دل كسي رو بسوزونم؛).

    در مورد سوالت من اين مطالب رو قبلا نمي نوشتم اما كلي عكس تو سفرهام گرفتم كه با ديدنشون خيلي از جزئيات سفرم برام زنده مي شن.

    اميدوارم هرچه زودتر براي تو و بقيه ي هم سن و سالامون فرصت سفر به اروپا و آمريكا و حتي آسيا پيش بياد. براي من هم فرصت دوباره:)

  2. دررودي Says:

    راهپیمایی اش را ما برویم،

    منتظرتم

  3. MiLaD Says:

    من بودم حکماً فرار می کردم 😀

  4. شادافسرده Says:

    683 درصد فتوشاپیست…

  5. MiLaD Says:

    اگه طولش اینقدر باشه چی؟ 😀

پاسخی بگذارید

