2010

فوریه 26, 2010

داشتم ایمیلهام رو چک می کردم که این تقویم خیلی جالب 2010 رو دیدم، حیفم اومد اینجا نذارمش 🙂

5 Responses to “2010”

  1. Lady HoDa Says:

    وای چه باحاله! آدم چشاش سیاهی می ره می بینه :mrgreen:

  2. MiLaD Says:

    این ایمیلهات خیلی باحاله همه اشون ها(بالاخره به آرزوم رسیدم و یه ایمیل پر از اون قیافه ها که من و تو دوست داریم برام فرستادی) :D، این آقای 29 هم خیلی کارش درسته، هواش رو داشته باش 😀

  3. MiLaD Says:

    من که کلی تعریف کردم از ایمیل هات!!!! عجبا! مگه من 29 نبودم؟!؟! بودما!!!:D الان نگاه کردم دیدم فقط ایمیلمه 😛

    • MerCeDeh Says:

      😀
      راستش اون شماره گذاري مال خيلي وقت پيش بود و تنبل شدم كه اسم تو رو هم به ليست اضافه كنم.
      هر بار بايد اسمت رو بزنم 😉

پاسخی بگذارید

