هفته شلوغ

مارس 3, 2010

این هفته عجب هفته ای بود.
شلوغ
عجیب
سریع
نسبتاً خوب
و …
نمی دونم دیگه
الان خسته ام و مغزم کار نمی کنه
فقط بگم که این هفته کلی کار انجام شد.

یه کوچولو خدمت مستأجر عزیز رسیدم که حالا صدایش توی هفته دیگه در میاد
ماشین رو در عرض 24 ساعت هم نشد که فروختمش …
بچه ها می گفتن کمی قیمتت پایین بود گفتم فدای سرم؛ حالا خودم رو واسه 100 تومن بکشم؛ الان یکی از بچه ها عین همین ماشین رو داره ولی چون داره سخت گیری می کنه 3 ماهه که می خواد بفروشه و نتونسته؛ عیب نداره
امتحان زبان هم داشتم که نخونده بودم
بلاخره بعد از یه قرنی رفتم دندانپزشکی و …
مادرفولاد زره به همکارم پیغام داده که به من بگه یه سرپیشش برم؛ من که می دونم می خواد یه سری کارهای دیونه بازیش رو بریزه رو سرم؛ به جان خودم می گن که از مرکز زلزله باید دور باشی همینه
دیگه چشمام باز نمی شه ….. خر پف …..
بعداً …. می نویسم 🙂

5 Responses to “هفته شلوغ”

  1. MiLaD Says:

    آره واقعاً مرسده ارزش نداره آدم بخاطر یه کمی بالا پایین زندگیش رو معلق کنه خوب کردی، حالا بماند که ماشین بعضی ها رو برده بودن پارکینگ و چه ها نشده بود(سوتتتتت!!)
    خب دیگه
    شب بخیر پس 😀

  2. پسرک مزخرف Says:

    kHaste nabasHiD

  3. کامران Says:

    شما راست میگین من هم الان اصلا به مدیریت وبلاگم دسترسی ندارم نمیدنم چرا ؟ 😦 ولی میتونم عکسام رو هی تغییر بدم !!! یا اینکه مطلب جدید بنویسم!!! این برام خیلی جالبه وبعضی وقتا عجیب .

پاسخی بگذارید

