فرش باد

مارس 4, 2010

امروز موقع خونه تکونی و جمع کردن؛ فیلمها رو هم کمی مرتب کردیم.
یکی از فیلمهای ایرانی که خیلی دوستش داریم فرش باده
رضا کیانیان با اون بازی محشرش
لهجه های قشنگ اصفهانی
بازی خوب بازیگرا
رنگ های متنوع و قشنگ
سنت اصفهان و فرش بافی
موسیقی خوب و به جای فیلم
و …
همه اینها باعث شد که دوباره این فیلم رو ببینیم 🙂

8 Responses to “فرش باد”

  1. MiLaD Says:

    آره واقعاً فیلم قشنگی بود
    واقعاً به این روزا میاد

  2. MiLaD Says:

    راستی غالب نو مبارک، خیلی قشنگه اما به نظرم برای پست های بلندت به دلیل اینکه عرضش کمه یه کم مشکل ساز بشه

  3. پسرک مزخرف Says:

    این فیلم رو در آخرین دفعاتی که به سینما می رفتم (پنج یا شش سال پیش) دیدم.
    اگه اشتباه نکنم در بعضی سکانس ها موسیقی ای با نوایی سوزناک داشت. و فکر کنم به دوستم که کنارم نشسته بود گفتم من از این فرم نواها خوشم میاد.

    ولی بهترین فیلمی نبود که در اون سال دیدم !


  4. ای بابا وسط خونه تکونی خونه زندگی رو ول کردی نشستی فیلم دیدن؟

    من معمولا موقع جمع و جور کردن کتابام از این کارا می‌کنم
    🙂

  5. دررودي Says:

    اشکها و لبخند ها[گل]

    از اینکه سر میزنی ممنونم

    من اين فيلم رو نديدم …ولي حالا دوست دارم ببينم

پاسخی بگذارید

