اسباب کشی سال جدید …

مارس 24, 2010

سلام دوستان – سال نو رو به همگی تبریک می گم ضمن اینکه …
راستش این تنوع طلبی و خواستن اینکه به جایی وابسته نباشم نمی دونم بلاخره من رو به کجاها می کشونه …
من که چیز خاص و مهمی نمی نویسم ولی اگر دوست داشتید می تونید به صفحه خودم بیاید.

نتونستم اسباب اثاثیه های اینجا رو کامل ببرم خونه جدید؛ عیب نداره اینجا رو هم دارم دیگه و گاهی به این کلبه هم سر می زنم.

قدمتون روی چشم 🙂

4 Responses to “اسباب کشی سال جدید …”

  1. vmilad Says:

    سال نو تو هم مبارک کلی
    چه کردی در سال جدید خیلی قالب اون سایتت قشنگه اما نمی دونم چرا نمی تونم براش کامنت بذارم من فقط اینطوریم یا مشکل داره؟
    منم تشویق شدم برم سایت بزنما 😀
    ایشالله سال فوق العاده ای داشته باشی

  2. MerCeDeh Says:

    واقعاً
    شماهایی که اینهمه وبلاگ های جالب و پربار دارین باید این کار رو انجام بدین 😉
    به هرحال ممنون
    ولی فکر نکنم پیامهای اونجا مشکلی داشته باشه
    خودمون تستش کردیم.

  3. Mahda Says:

    سال نوتون مبارک.
    اسباب کشی رو دوست دارم 🙂
    توی اینجا بازم خواهید نوشت؟

    • MerCeDeh Says:

      راستش دیگه رفتم.
      نمی بینی دیوارها ترک خورده 🙂
      دیگه توی خونه جدید نشستم و اونجا راحت ترم.
      مرسی که اومدی.

پاسخی بگذارید

